lauantai 19. lokakuuta 2013

Two weeks in pictures

Hei taas ja hyvää kahden viikon syyslomaa mulle !! :D Kahden viikon syysloma tuntuu ihan hullulta, mutta en valita! Nyt ehdin näkeen kunnolla kaikkia kavereita ja lähtee vähän pidemmällekin, suunnitelmissa ois ainakin reissut Lyoniin ja Italiaan.

Nyt tulee vähäsanaisempi postaus, koska mun pitää ottaa tunnin päästä juna Chamberyyn enkä oo vielä ehtinyt syömään aamiasta saati sitten vaihtaa yökkäriä pois. Mutta kuvathan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa :)

Oltiin hostmamin kanssa pari viikkoa sitten sirkuksessa. Ei millään pahalla Sirkus Finlandia, mutta tää oli paras sirkus missä oon koskaan ollut! Olin ihan innoissani kuin pikkulapsi, viimesin kerta kun oon ollut sirkuksessa oli joskus 7-8 vuotiaana.




kaikki eläimet ja varsinki fantit oli ihan lemppareita eheh



Diskoristeilyllä(kyllä......) mun tokan hostperheen ja niiden luona asuvan Alexandran kanssa. Otettiin kaikista hirveimmöt peruukit ja vaatteet ja tanssittiin, naurettiin, laulettiin ja syötiin hyvin koko ilta!






Juhuu pääsin kylpylään pulikoimaan sadepäivänä 

Alexandra ja mä tositoimissa
Patisserie-ilta: meille tuli vieraita joista yks sattu oleen leipuri ja tehtiin tollasia aaaaah niin hyviä leivonnaisia, suolasia ja makeita. Huippuhyvää ja huippukivaa :)


Anaëlle & Gauthier 

what else can I ask for...
Chambéry


mun eka kebab täällä! oli tosi hyvää mut toi kebab maistu ihan erilaiselta kun Suomessa :D

one day going to school


Viime viikonloppuna tein reissun Chamonixiin ja näin lunta ekan kerran viime talven jälkeen ! Tuli ihan koti mieleen :(

Mont Blanc


Ahahahhaah perus perjantai koulupäivä: meidän koulun OPPILAAT meni lakkoon, koulun porttien edessä oli roskiksia niin ettei sinne päässy sisään. Samalla tuli missattua neljä tuntia ranskan kirjallisuutta :D



kotiHyviä lomia kaikille! ps kuulin että Suomessa sato ensilumi whaaaaaat

1 kommentti:

  1. ah oikeesti näyttää niin ihanalta!!! <3 mutta samalla näyttää niiin erillaiselta ku täällä!!

    VastaaPoista