tiistai 24. joulukuuta 2013

It's beginning to look a lot like christmas...

Tai sitten ei ! Kello lyö kahtatoista eli nyt ollaan Ranskassakin jo joulun ajassa, Suomessa mennään jo toista tuntia. Mulla joulun juhlinta on tänä vuonna vasta keskiviikkona eli 25. päivä, aattona ei ole sen ihmeempiä suunnitelmia.

Vaikka joulu onkin yks mun lemppariajoista vuodessa, tänä vuonna joulumieli on jäänyt jonnekin, ehkä kotimaahan. En tarkota että oisin ollu tosi huonolla päällä koko ajan, vaan ei vaan oo tuntunut yhtään joululta, vaikka kaikkea muuta kivaa on ja oon viettänyt ihan huippukuukauden! Se johtuu varmaan siitä että oon aina viettänyt joulun samalla tavalla, perheen kanssa isovanhempien talossa, ja kun tänä vuonna se ei ole edessä niin en saa fiiliksestä kiinni.

meidän joulukuusi XD

No, ei se sinänsä niin paljon haittaa, ehkä tää on vaan parempi näin. Kun en tajua että nyt on joulu niin ei tuu niin kovaa koti-ikävää! Aion silti nauttia hostsukulaisten ja ystävien seurasta täysin rinnoin, ja joulupöydästä tietysti!

Joulutunnelman kohottamiseen ei voi varsinaisesti sanoa auttavan nyt vallitsevat säät. Viimeset kaksi viikkoa on paistanut aurinko kirkkaalta taivaalta ja pakkaset ei oo todellakaan paukkunut, lumesta puhumattakaan. Viimeksi tänään oli 13 astetta lämmintä. Mikäs tässä, ihan mukava saada tällästä tällä kertaa, oon pystynyt lenkkeileen kun ei oo ollut liian kylmä eikä maa jäässä (joo tiedän että Suomessakin on ihmisiä jotka lenkkeilee talvella, mutta henk koht en siihen pysty. en tykkää).

tän päivän maisemia, järvelta ja meidän parvekkeelta

Joulupäivän jälkeen laitan postausta ranskalaisesta joulun vietosta, ja jossain kohtaa toisen siitä, miten mun aika on täällä joulukuun aikana mennyt. Tällä hetkellä en voi laittaa niin paljon kuvia koska unohdin kameran Baptisten luo ja siellä ne kuvat makaa. Mulla on suunta kohti Pariisia joulun jälkeen, jipipiii!


HYVÄÄ JOULUA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti